Thursday, March 19, 2009


نگارا بوستان اکنون ندانی کز چسان باشد گشاده آسمان دیدستی اندر شب چنان باشد

ازاین سونسترن باشدازآن سوارغوان باشد بهشتی در میان باشد بهاری بر کران باشد

درختان را همه پوشش پرند و پرنیان باشد هوای بوستان همچون هوای دوستان باشد

(بیا در بوستان چونانکه رسم باستان باشد تو سروی و گلی و سرو وگل دربوستان باشد (فرخی سیستانی

این شعری بود که دکتر یگانه جلسه اخر قبل از عید برامون میخوند

هر چند که امسال دیگه هوای بوستان مثل هوای دوستان نیست چون چند هزار مایل باهاشون فاصله دارم. هوا بی نظیره و همین فعلا برامون کفایت میکنه. چیکار کنیم دیگه؟ همینه که هست. البته الان به اجبار در کارگاه بودن کمی ازار دهتده ست. هوا هوای دو نفره ست، هوای دوستان. هوای بودن توی خونه پیش خانواده و هیچ کار نکردنه. هوا هوای تنبلیه

4 comments:

  1. آی گفتی! آی گفتی!
    به نظر می‏آد شمال شرق نشينان از اين جهت بهتره وضع‏شون! ياد هوای بهاری شيراز ِيا جاهای ديگه نمی‏افتند

    ReplyDelete
  2. آقا مخلصیم! راستی گفته بودی تصویر از خیابونهای تهران، این جا رو دیدی؟
    http://tehranlive.org/

    ReplyDelete
  3. اقا یه دنیا ممنون از لینکی که دادی. خصوصا این عکس:
    http://tehranlive.org/page/4/
    کلی خاطرات من رو زنده کرد. اینجا بین خیابونه رشت و طالقانی قبل از هنرستان رسالته!
    راستی از خوندنه وبلاگت کلی لذت میبرم. شاید 2 سالی بشه میخونمش
    جالبه من این عکسای روزانه خیلی شهرارو چک میکنم ولی تا حالا به عقلم نرسیده بود مال تهران رو ببینم. شاید چون حسی که به تهران دارم فرق میکنه اصلا به فکرش نیوفتاده بودم

    ReplyDelete
  4. ممنون رفیق. خوشحالم که با وبلاگم حال می کنی. حالا من هم این جا رو دنبال می کنم

    ReplyDelete